.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمربي راه ساري: اميدي به دريافت مطالبات خود نداريم

سرمربي تيم فوتسال راه ساري گفت: در شرايطي که هفته‌هاي پاياني مسابقات ليگ برتر فوتسال را مي‌گذرانيم هنوز 70 درصد قرارداد کادر فني و بازيکنان تيم پرداخت نشده و با اين شرايط ديگر اميدي به دريافت مطالبات خود نداريم.

"مهدي نعمتي" افزود: با اين شرايط مشخص نيست سال آينده چه سرنوشتي در انتظار اين تيم است و ماندن و رفتن بازيکنان منوط به روشن شدن وضعيت مالي و بودجه سال آينده و پرداخت شدن بدهي‌هاي امسال است.

وي اظهار داشت: پيش بيني ما براي جايگاه تيم در پايان فصل امسال، حضور در رتبه‌هاي پنجم تا هشتم جدول بود که اگر در دو بازي باقيمانده هم شکست بخوريم به اين مهم دست خواهيم يافت.

سرمربي تيم فوتسال راه ساري کمبود اعتبار را از جمله مشکلات فراروي ذکر کرد و بيان داشت: اعتبار هزينه شده ساير تيم ها در مقايسه با اين تيم به هيچ عنوان قابل مقايسه نيست.

نعمتي ادامه داد: يکي از ايرادهاي وارده به ليگ برتر فوتسال تفاوت نکردن جايگاه تيم‌هاي دوم تا دوازدهم جدول در پايان مسابقات است و به همين دليل بازي‌هاي هفته هاي آخر ميان تيم‌هاي ميانه جدول، کيفيت فني بالايي ندارد.

تيم فوتسال راه ساري در هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتسال، فردا (پنجشنبه) در سالن ورزشي شهيد بهشتي مشهد در ديداري که قضاوت آن بر عهده "عليرضا سهرابي و آرمان قنبرزاده" است به مصاف علم و ادب اين شهر مي‌رود.

در حال حاضر در جدول رده بندي اين مسابقات راه ساري با کسب 33 امتياز از 24 مسابقه، در رتبه هفتم جدول رده بندي قرار دارد./ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.